onsdag, januari 18, 2012

Önskar

Detta är vad jag brukar leta efter på loppis när jag är iväg. Och som jag TYP aldrig hittar. Sånt som min mamma som är 70 plus använde när hon var ung. Men på Ellos har dom till min stora lycka bidragit till att världen ska bli liiiite bättre. Denna fantastiska klänningen har kommit i 'butiken' och jag bara längtar tills det blir REA så jag har råd att köpa den. Kanske ska önska mig den till min födelsedag. 399 kr kostar den :(

Men vikken ska jag ha?
Blå m vita prickar eller den röda?
Jag äger typ inget rött så det kanske skulle liva upp lite?



Klänningen är ju ett otrolig tacksamt plagg för sånna som jag som inte äger någon figur att tala om. Här får man ju både midja och axlar? 

/tant trassel utan tantklänning

2 kommentarer:

orcid sa...

så fina bägge två!!!!! önskar ajg kunde bära nått liknande men min kropp är för fet för det :/

Camilla Kästner sa...

Hahahaha, just nu kände jag att vi var lite kosmos tvillingar! Spanat in exakt den klänningen och funderar exakt samma sak ang färgerna, födelsedagen och pengarna. Är opad också så det finns ännu fler likheter.

Men jag gillar 50-tal och du 70-tal :)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...