fredag, januari 28, 2011

Steg två

Ju men se...
Lilla lilla tant skall få gå på intervju på Produktionstekniken nästa vecka eller näst nästa.
Fick ett mail i eftermiddag där jag informerades om att man skulle försöka få till ett möte med mig inom dom närmsta veckorna.
Jag fattar ingenting tror jag.
Min självkänsla vill inte riktigt lyssna på informationen... håller för och täpper till så jag minsan inte skall tro att detta har någon betydelse alls för mig och mitt liv utan detta är endast ett sätt livet testar mig på för att än en gång visa mig att jag inte duger.

Men nää... jag tänker nog lyssna denne gång.

Ska på allvar trycka undan den känslan.
Nu.
Jag ska minsann visa MIG att jag passar in och kan göra ett bra jobb.

Ett av Ericssons 'motton' är att 'Kultur vinner över strategi, VARJE gång - Kultur tar TID'
Jag måste alltså inte kunna allt och lära mig allt genom att gå på en 5 timmars föreläsning utan jag får jobba in mig och det FÅR ta tid.
Detta tröstar mig och ger mig mod!

-måtte jag dock inte behöva gå på intervjun i min super snygga ESD rock jag har på jobbet :)

Gonatt
/tant trassel

4 kommentarer:

Katja sa...

lycka till!! det kommer gå skitbra

itsallvintage sa...

ååå spännande!!! bra där!

kalle johansson sa...

klart jag lämnar ett avtryck... fin blogg.... läs gärna mina funderingar och tankar och känslor på carlsa.com kram kalle

Tant Trassel sa...

Hej Kalle! Välkommen hit dårrå!
Klart jag skall titta in till dig mä :)
/k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...