fredag, januari 07, 2011

Packar

Packar en låda lite försiktigt. Vågar iiinte riktigt hoppas på att detta skall bli av.
Har ej hört nåt från mäklaren om sotaren så jag får väl vänta med det svaret tills på måndag antar jag.
Ingen sotare jobbar väl en klämmis som idag.

Har packat klart den lådan och... ja det kändes så bra så jag har plockat fram två lådor till.
Måste fortsätta tro på att detta inte bara är en dum morot som vanligt som sedan slits bort från mig utan detta är en gåva till mig... just nu, där jag står i livet och har en del behov som måste fyllas för att jag orkar existera längre.

... råkade även beställa en postlåda. En som jag har drömt om en del år... nu finns den i en ännu finare variant som jag nu har beställt till en affär i Örebro.
Som inflyttningsgåva till oss :)
Bilden är en länk till Bruka Design

Hittar ingen bra bild men den jag har beställd ligger asså ned var denne står upp typ...
Jaja... snygg är den iaf :)

Sen ... sen har jag funderat på namnskylt och har hittat en klassiker...
En namnskylt med svart Pannå som det heter, nog mest känd från lägenhetsdörrar. Har aldrig riktigt fattat hur balla dom är hahah.
Bilden är en länk till Byggfabriken
SNIGGT va? :)

Jaja... nu skall jag packa lite till.
Ungarna vill ha våfflor till kvällsmat *urk* så jag får väl ta en naturdiet... hittade den med Choco/banana i affärn igen :) Gött.

Nu... packa ned telefonen...
weeee..


Puss
/tant trassel

2 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Namnskyltarna är ju hur rätt som helst. Hade mer än gärna haft sådana här hemma...men till ett trettitalshus på landet blir det liksom lite fel :(

Tant Trassel sa...

humm... ja det är väl aningens för tidit. Tror att det är 40-50-tal med dom skyltarna.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...