söndag, januari 09, 2011

Inte lätt att dras mä

Stackas man...
Drog iväg ett mail till mäklaren för ett par timmar sen...
Uttryckte min otålighet vid att skulle vänta på att sotaren skall höra av sig för att booka en tid.
Inte mera med det... ville bara säga HUR jobbigt jag har det haha

Fick ett svar 10 min senare att han kan tänka sig att det frestar på men försäkrade mig att han hade jagat sotare i fredags utan resultat och att han first thing in the morning skulle fortsätta försöka få kontakt. Även att han hade mailat sotaren för en bookning.

Bra mäklare där. Både som står ut med mig, mina mail och sms och som DESSUTOM fattar när det är brådis :)
Tack
Nu ska den hära tanten sova
/tt

1 kommentar:

TapetserarEva sa...

Ja,ja, och jag har inte glömt din gungstol.
Har du en bild på den att skicka tro eller kan jag kolla när jag släpar mig iväg till erat håll.

Och har du sett min nya blogg? nu måste man ju utmana sig själv tänker jag.vi hörs//Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...