måndag, januari 10, 2011

Hörs jag??

Har idag haft e sån dära dag då ingen lyssnade.
Jag brukar nog kunna ta ton men idag var det bara att ge upp. Slutade kommunicera mot slutet av arbetspasset eftersom det inte var nån ide.
Min röst är helt borta.
Ingen hör mig om jag deltar i ett samtal och ingen hör knappt om jag kommer jätte nära.
Supertrist. Jag som ju lixom... gillar att prata... ibland iaf.

En sak har varit bra.
Barnen har aldrig lyssnat så bra som dom har gjort idag. Har nog tyckt lite synd om mig... och så verkar det ju dessutom vara... det HJÄLPER inte att gapa på ungar. Det gör verkligen inte det.
Det funkar med tystnad oxå.
Zion har viskat tillbaka under dagen varje gång jag har talat till honom... ja eller viskat... då har han viskat tillbax :)

Jag stannar hemma imorn. Det funkar inte. Är inte bara röstlös utan även fruktansvärd förkyld och hela paketet.

Vila

Ses imorn
Nattpussar
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

hahaha söte zion, go han är :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...