tisdag, februari 23, 2010

Skolk

mmmm... nästan iaf.
var inte på ESAB idag då det var krismöte på skolan.
Jag å Oscar tog en najs frulle på kondiset i Laxå för att sedan vända näsan mot Örebro.
Våran magister Ulf hade valt att lämna sin post och vi skulle nu få veta hur saker och ting skulle gå till den närmsta framtiden.
Detta är väldit tråkit för skolan då Ulf var en mycket kompetent och bra lärare trots att man vert tjurig på honom ibland.
men min utbildning är snart slut så mig kommer det inte påverka något särskild.

trevligt dock att träffa nollorna igen... 'nya' gruppen som började i september. Småttingarna. Känner sig som en liten morsa för som hahahah.

Efter skolan gick jag till Lindex för att leta upp en ny BH.
Hade 50 kr i rabat så jag tänkte att nu skulle det vara.
orsaken till att jag bröt köpstoppet var att den BHn som jag har idag, går upp med jämna mellanrum.
Särskild när jag gör en ovanlig rörelse... som typ tar på mig ryggsäcken som jag tar på mig varje dag. Då går BHn upp!!
Inte så trevligt. Tuttarna är av nån konstig anledning inte i samma höjd som själva BHn utan några cm uuuunder den lixom. och det är inte bra för världen med mig utan BH.
Så därför vert det ett snabbt inköp.
Köpte även tre par svarta trosor i Eko bomull. Då kan jag kasta några av dom gamla.

Sen jagade vi naturgödslat jord till Oscar och Karina hittade på resan två små söta Orcideer på Blomsterlandet för 30 kr stk.
Hoppas dom stackarna överlever!!

Avslutade dagen med att äta kvällis hemma hos prälle.
Nu är jag så slut att jag tror det blir sängen härnäst.
kramen så länge
imorn är det TUR SOM ÄR esab dax igen.
/tant trassel... med rätt att push uppa

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...