lördag, februari 20, 2010

Missar

Funderar på om jag skall lägga in en funktion som gör att jag måste granska inlägget innan det publiceras. Detta för att undvika att jag missar att ni har kommenterat mina inlägg.
Ibland om det är gamla inlägg, så vill den att jag godkänner publiceringen men det verkar bara vara mycket gamla inlägg.
Jag satt just nu och letade efter ett kryptiskt inlägg jag fick idag... som hade lagts på ett äldre inlägg som och behövde granskas... och jag missade att kolla VIKKET himla inlägg det var, men jag hittar det inte.
Hur som... när jag letade efter detta kryptiska så ser jag att det finns en del inlägg jag har missat.
Känns ju tråkigt då jag så görna vill att detta skall vara en tvävägskommunikation -oj vikket ord :)
Nej men det är ju tråkigt att lägga en kommentar när man aldrig får respons tillbax eller hur?
Så det får nog bli så. Så om ni undrar, så är det därför.

/tt

1 kommentar:

orcid sa...

jag trodde faktiskt nu fick meddelande när nån la inlägg och du kunde se vart de var, dvs under vilket inlägg...där ser man då vet jag varför du ibland inte svarat trodde mer på att du var upptagen för det är du ju en hel del, många bollar i luften:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...