fredag, februari 26, 2010

Konst?

Vert på nån plantskola i Marieberg, Örebro här om dan då Oscar skulle köpa jord.
Där har dom även ett café som lixom hör till och dit gick jag för att köpa en smörgås då jag höll på att gå åt av hunger.

Medan jag väntade på att min specialsmörgås skulle tillverkas tittade jag runt i den lilla lokalen och såg snart en mindre 'konstutställning' på en vägg där. Antagligen var det en av tjejerna som jobbade i cafét som hade tillverkat dessa men allvarligt... 350 kr för... för några småbitar utklippta från en gammal damtidning och upplimmat på en målarduk.
Ser ut som nåt ungarna gjort på dagis.
Slöseri med fina damtidningar, målarduk och lim!!


Å hör sen.
/tant trassel

2 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Men om man inte har dagisbarn som överöser en med gratis konstverk kanske en 350 kr tavla är toppen, vem vet!?

Tant Trassel sa...

nej vem vet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...