fredag, september 11, 2009

Zion lilla älskling!!




Hade aldrig tid att blogga igår och min uppkoppling strulade hela kvällen...
Men en dag sent är väl inte sent egentligen? :)


Grattis lilla älskling på din födelsedag igår!
Mammas stora stora kille.

Känns som igår och det känns som en evighet sen vi 'åkte till BB för att hämta dig'

-ja det var så det kändes eftersom allt gick så fort när jag väl fick den första värken.
2,5 timmar senare hade jag dig hos mig.



Igår firade vi dig med lite gåvor och sen hade pappa köpt en varsin Grodbakelse.
Satt ute i solen och mumsade på eftermiddagen efter dagis och paketöppning.

Måtte du aldrig sluta krama mig och pussa på mig som du gör och alltid gjort.

Älskar dig... alltid.

MAMMA

1 kommentar:

orcid sa...

åh GRATTIS I EFTERSKOTT ZION!!! du underbara rymmarunge:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...