fredag, september 25, 2009

Zlatan skada!

Lårkaka... är det inte det Zlatan brukar få när han skadar sig på fotbollen?
Tror d e en sån jag har fått.

Har sen första fotbollsträningen haft problem med mitt högra lår.
Har haft ganska kraftiga känningar och på fotbollen igår körde det ihop sig.
Redan vid första övningsmomentet knäckte jag ihop. Försökte igen med samma resultat. Efter tredje försöket grät jag nästan. Kände mig som jordens mes men jag kunde inte.
Dom bad mig sluta spela och till slut åkte tigerbalsamen fram och jag fick gnugga lite... och sen fick jag veta att det inte vet nå mera spel för mig för stunden. Bara å åka å hämta upp kidsen hos svärisarna.

På dan hade jag kärt mitt första träningspass på gymmet. Tog ett Corepass som faktiskt inte var såååå himla omöjligt. Man kunde anpassa det ganska bra efter en egen förmåga och det var ju bra!
Alldeles lagom på lunchen.

Imorse tog jag å åkte tidit hemifrån så jag var på gymmet ungefär 7:30.
Jag körde det träningspasset som min PT hade tagit fram åt mig och såg till att köra extra tungt på mitt onda lår. Känns redan mycket bättre.
Har dock lite ont i magen :)
Tog å åkte hem tidit från skolan och nu e jag precist sluuut.
Skall ha lite fredagsmys med ungarna och imorn lördag är det Klimatjippo på torget i Laxå kl 11 tror jag det är.
Ush för jippon :(
RYCK UPP DIG KARINA!!

/Tant Trassel

2 kommentarer:

Malou sa...

Hej tack för inlääget i min blogg...
Japp hundarna är mina :D har uppfödning på dogo argentino
www.dogoargentino.se
//Malou

Marie sa...

Fasen Karina! Jag tycker du lever i 110... angående lårkakan så försvinner den fortast om du håller låret varmt och gör mjuka rörelser. Cykla är jättebra! Stärker knäna också och är ett bra komplement till fotbollsspelandet. Se till att ha medvind och nerför bara och låt benen gå med runt ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...