onsdag, september 02, 2009

Mä! kvinna!

Ju ser man på... fotbollsskorna kom igår.
Glad i hågen satte jag på mig skorna men oj va smått!!

Kollade och se... strl 39,5.
I annonsen stod strl 40!!

Hur kan man va så korkad rent av?

Det är SKILLNAD på 39,5 och 40!
Jag mailde bums och sa att jag ville att köpet skulle gå tillbax pga felaktig information.
Har inte hört nåt än :(
Hoppas inte det blir en stor grej nu. Kan betala tillbaka portot själv men pengar frakten hit och skorna vill jag ha tillbax. Är det för mycket begärd?

Gick iaf till Stadium och bestämde mig för att hitta dom billigaste skorna jag kunde och handla dom.
Lyckades rädda mig det sista paret Diadora skor för 299 kr med Stadiumkortet.
Nu är jag en mycket nöjd tjej... nu är det bara å vänta tills jag har BÅDE barnvakt och det är träningsdag :)
Funderar på att börja linedance här i Hasselfors. Det är dock på torsdagar tror jag, så det är inte säkert d går.
Vi hoppas på ett mirakel :)

Puss
/tant trassel

2 kommentarer:

Marie sa...

Skorna var ju snygga annars! Du kanske kan prångla på dem på någon lagkamrat?

När är linedancen och var?? Jag gick i Röfors när de hade det och det var hur kul som helst!

Unknown sa...

Tänk att du ska spela boll. Vad roligt. Tänk om jag oxå kunde ta tag i mig själv. Har en gammal crosstrainer som snart rostar igen... KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...