onsdag, september 16, 2009

Lite nya länkar

Tänkte bara presentera lite nya blogglänkar i min lista.

Först ut är UnderbaraClara. Hon är ganska ny för mig än så länge men det verkar intressant och hon har en masse bra ideer! -ni vet... pyssel :)
Jag fick tyvärr lägga UnderbaraClaras blogg under mina länkar längst ner i höger sida då henne blogg är kopplad till en tidningen, då verkar inte min blogg fatta att det är en blogg det mä. Men scrolla ner eller spara länken här ovan i dina bokmärken.

Nästa är en kompis till mig, Amanda, som måtte vara det finaste som går på tösaben i närke :) På hennes blogg följer vi hennes vardag med sin relativt nyfödda son Vincent

Sen har vi Trebarnsmamman som är en cyberkompis till mig. Hon fick en son samma månad som min dotter Hwila föddes, så på så sätt hänger det ihop. Hon har även klädförsäljning på nätet! Vet ej om det finns en länk från hennes blogg eller hur det är det med... hon kanske vill skilja på bloggandet och försäljandet?

Bloggen som har allt skulle vara OwlTattoos :) Älskar man ugglor och har vilda fantasier om en fet tatuering så är det där man skall hänga. Den uppdaterad relativt ofta för att vara en så 'begränsad' blogg. Kul.

Sist men INTE minst så länkar jag till KlimatpilotBloggen som jag jobbar med under ett år från nu. Här kan ni följa min resa som Klimatpilot för Laxå Kommun.


Dåså... då fick ni lite mera att ta er till :)
Kram... hittade just en godispåse!!
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

åh va kul med klimatpilotblogg! den ska bli intressant att följa:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...