söndag, september 13, 2009

Innehållsrik dag!



Har haft kalas för Zion idag. Vi hade bjudit dom kompisarna han ville ha med.
Bla Ella som brukar titta in här... Rebecka och Lukas mamma (rätt stavad)
Tack att ni kom Ella!! Uppskattade det!

Ju, jag hade hunnit fixa ganska mycket innan idag så när kl väl va 14 så kändes det ganska lugnt faktiskt till skillnad från typ alla andra gånger jag försöker fixa 'fest'.

Hade ett mysit gäng här och det vert även tid att leka en lång stund ute efter korv och tårta.
Mitt på dan fick jag sms från min moster att min kusin Camilla som hade åkt in på sjukan vid 9 i morse hade född lilla Martha. Idag på våran avdöda mormors födelsedag.

Försökte ju själv pricka in mormors dag med Zion för 3 år sedan men jag lyckades inte riktigt. Dock fick jag den glädjen att upptäcka min graviditet med Zion några dagar efter mormor dog. Hade varit med henne dom 6 dagarna upp till hennes död. Och mitt i sorgen testa jag pos. Kändes som en gåva jag fick av henne på nåt sätt. Jätte konstig känsla.

Men jag är så glad att Camilla fick en andra förlossning att uppleva och kanske försöka 'glömma bort' den första som slutade med kejsersnitt.. at det var en BRA upplevelse denne gång.

GUUUD va jag blir barnsjuk! INTE klokt!

Skall sluta titta på henne nu annars blir jag galen.
Kram för nu.
/tant trassel

2 kommentarer:

Hello sa...

Vilken supersöt Martha!

Och grattis Zion! Vi hade också 3-årskalas i helgen, men bara med mormor och morfar. Blir kanske ett barnkalas också...? Fast det är idag hon fyller.

Loppan är väldigt innovativ och undersökande med ord, så det här bjöd hon på igår:
- Vad säger man när man har pruttat? Ursäkta mej eller mums filibabba!
Gissa om den har lagrats i familjens interna skämt redan!

gabbe sa...

tack detsamma, hade jättetrevligt, Igor undrade varför vi inte har varit hos er tidigare!! han hade kul!! hon har bosnisk stavning och stavar Rebeka utan c. hehe ska krångla lite

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...