onsdag, september 23, 2009

Visst händer d nåt...

Åkte till träningen igår men då vi bara var 5 stk som hade infunnit sig tyckte tränarn inte att det var nån ide att sätta igång.
Vi fick springa en vända i skogen och sen åkte vi hem.

Alldeles lagom för en annan :)


Idag hade jag stämt möte med en personlig tränare på gymmet här i stan och även med idrottsmassören eller va hon nu var.
Först pratade vi lite, sen fick jag ligga på mage och hon kollade om min kropp var sned eller om d fanns annat att påpeka.
Hon såg att jag var sned i axlarna och i höfterna vilket resulterade i att jag hade pytte lite skillnad på fötterna.

Detta går att jobba bort med träning och massage... såklart :)

Rolle tror inte riktigt på massagegrejen och jag kan tyvärr inte upplysa honom om annat då jag aldrig har fått en proffsig massage, så jag VET inte om det gör nån skillnad.
Men kan jag sluta få ont i min axel tycker ju JAG såklart att det är värd 300 kr nångång då å då.
Kan nån övertyga Rolle om det?

Iaf så har min PT lagt upp ett träningsprogram för mig så det kommer nog bli bra.
Gymmet har öppet så jag eg skulle kunne köra direkt på morron... vissa dagar från 9 andra dagar från 7.
Får se hur jag bestämmer mig för att göra.
Imorn kanske man skall satsa på kl 7:30?
Passade på att handla Ekogrönt hos 'bonden med de skitiga händerna' på stortorget.
30 kr 'fattigare' även denne gång :)
OCH lycklig.
MUMS


Well... packa väskan å vända hemåt tror jag.

Pöss

/karina

2 kommentarer:

orcid sa...

massage GÖR skillnad! mamma går på massage via jobbet och det har hjälpt henne då hon haft problem med nacke/axlar.
skönt med en lite mindre hård träning igår på träningen, blir lite avis på dig att du orkar med så mycket och ahr så mycket motivation fast jag ahr hållt på en del idag emd, bäddat rent, tvätta en hel del (ska straxc hänga sista tvätten), dammsugit, plockat ute, långpromenad med Offan, sytt två kuddöverdrag och plockat en massa här hemma...rätt mör nu:D

Karina sa...

ska säga dig att din dag skulle jag aaaldrig orka mä. som att träna hela daan ju!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...