fredag, december 27, 2013

Etsy

Måste bara tipsa om Etsy.
Finns som app och som vanlig hemsida.
På Etsy hittar du människor från hela världen som antingen skapar själva eller som har små nätbutiker där dom säljer braiga saker.
Ofta är det väldit billigt dessutom och frakten är mycket rimlig!
Jag har letat fodral till min iPad Air. Söker på Etsy efter fodral och får flera tusin träffar. Tänk att du har hela världen som spelplatta. Så istället för att gå till en svensk butik och betala 350kr för ett fult fodral så går jag istället till Etsy och betalar ca 180kr plus 60 kr i frakt för detta...


Detta hittar du iiiiinte i Sverige!
Vet att det är jätteoklimatsmart men ibland så tar hjärtat bara över.

Letade även efter en ny plånbok och skydd till min mobil. Hittade detta.


Helt galet men jag tror faktiskt jag gillar den.
Mobilen får plats i den.
Kostar runt 150 kr och är i skin om jag inte missminner mig.
Tror frakten gick på 40 kr.

Så kolla Etsy om du gillar udda saker och grym kreativitet :)

/tant trassel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...