tisdag, december 03, 2013

Åh hej

Asså herregud va länge sen!!
Livet går i ett. På min lediga tid åker jag mellan Örebro och Laxå för att pyssla m huset innan min hyresgäst skulle flytta in. 
Nån dag ind imellan har jag haft en dag över och den dagen har jag lagt på att försöka få lite trevligt härhemma i lägenheten. Börjar på riktigt bli tokig på att allt är upp å ned. 
Här om dan fixade jag till lite i sovrummet. Hängde till å mä upp en tavla :)


Sen fick jag även en massa kläder på plats. Hade köpt liiiite för färgglada trådgalger på Åhléns men dom får duga så länge. Vissa kläder fick hänga på den fina saken jag har fyndat i en skolkällare. Den är eg till för att hänga skolplanscher på men jag såg direkt att den även kunde fylla en annan funktion. 


Och nu är julen här. Julpyntet har åkt fram och än en gång står det lådor i vardagsrummet. Jag som just fått bort dom!
Det hinner väl bli jul innan jag får packat ut all julpynt. 
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...