fredag, december 27, 2013

Fin jul?



Hoppas ni har haft en sån jul som ni ville ha. 
Vårt liv är ju lite upp å ner utan traditioner och så. Så vi hamnade hos min vän Sarah som oxå var själv med barn. 
Det blev en fin o lugn jul. Lite för dyr för mig men det e svårt att rätta till i efterhand. 
Särskild när man köper en efterlängtat julklapp till sig själv och dessutom avslutar julen med att stanna på en stor affär och spontanköpa sig ett liiiiite för dyra öronmuffar. 
Jag gav mig själv en iPad Air i julklapp. Förnyade mitt mobilabonnemang och kunde köpa till en fin padda för en relativt billig peng. 


Öronmuffarna ramlade ned i shoppingkorgen lite av en slump. Ville hitta lurar till ungarna och började provlyssna på olika alternativ. Började känna att jag oxå ville ha några lurar till min padda och gick upp ett steg i kostnad o började lyssna. Hittade ett par på rea för knappt 300kr (drygt 450 kr innan rea) som lät helt ok och som såg ok ut. 
Sen sneglade jag lite åt Marshall. Lurar som jag på riktigt tycker är snygga o tänkte att det skulle va intressant att lyssna på skillnaden mellan Urban Ears och ett par Marshall major. 

Det skulle jag inte ha gjord :( Skillnaden var enorm! En heeeeelt annan upplevelse!
Det gick inte. Jag kunde inte köpa dom billigare lurarna. Drygt Dubbelt så mycket fick jag betala. Men jag är så jäkla nöjd!
Tänker att det får bli min födelsedagspresent då. 
Fyller ju i feb. 
Så grattis tant. Här har du. Skäms på dig. 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...