lördag, december 21, 2013

Julklappat o klart



Igår var jag på 'julmacka' på jobbet. Julbord har vi redan varit med med vår elgrossist så firman bjöd på en god jättemacka och lite mys på lunchen i fredags.
Vi fick dessutom en present.
Och jag vert så löjligt glad. Jag har inget minne om att jag nånsin under mitt arbetande liv har fått julklapp från jobbet.
Och när jag öppnade den fin fina lådan och såg en bra kniv från Leif Mannerströms köksserie och ett gåvokort på ännu flera braiga köksprylar bubblade det till lite mera.
Man kunde välja fritt bland i lilla boken och jag valde att komplettera kniven jag fått med en allround kockkniv.
Har inga bra knivar direkt.
Så jp... det var lite av en lyckodag i fredags :)
Tack jobbet. Känner mig så bortskämt!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...