lördag, augusti 11, 2012

Min älste!


Idag fick jag antagligen träffa min äldsta bloggläsare.
Hon ligger på campingen där jag jobbar ibland.
En jättevacker 82åring med dom finaste ögonen ni kan tänka er.

Hon kom fram till mig idag och frågade om jag var jag och det är jag ju :)
Hon berättade att hon under en del år har läst min blogg.

Hon är min kompis mormor och när mormor skulle börja med internet, tipsade min kompis henne om min blogg :)
Och sen har mormorn hängt kvar hos mig.

"jag blir lite besviken när jag går in på din blogg och du inte har uppdaterat" säger hon.

Det gör mig glad och triggat. Vi vill inte ha besvikna vackra mormödrar :)

Josses mormor, det är en ära att ha dig "hos mig"

/tant trassel

3 kommentarer:

orcid sa...

vilken härlig dam! håller med henne att du behöver uppdatera liiite mer. kram <3

Rikke sa...

Hvor er det bare en fin historie. Så dejligt når der er nogen som følger med på sidelinjen :))

Rikke sa...

Sikke en fin historie ;) Så dejligt når der er nogen som følger med på sidelinjen ;))

Knus og kram fra Rikke ( Karinas veninde)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...