måndag, augusti 06, 2012

Mindre stolt

På tal om mina gamla gömmor från vinden hemma hos pappa...
Där stod ju saker från min första skoldag och saker från mitt första 'egna' boende när jag var typ 15 och några år efter det.
I sånna gömmor hittar iaf JAG sånna saker man inte blir sådär super stolt över att minnas att man faktiskt äger.

Den hära öppnaren är bla en sådan sak.
Minns inte exakt när jag köpte den men den är helt klart från nåt loppis och jag var nog runt 17 skulle jag gissa.
En öppnare som fungerar alldeles utmärkt som öppnare trots allt...
Ni ser att det e en pistol va? Mmmm... och vad tror ni händer när man trycker på avlossaren eller va en sån nu heter..?
Make Love Not War. Så fiffigt.
Jag BORDE kasta den, jag vet. Men... jag kan lixom inte riktigt. Inte än. Den får bo hos mig ett litet tag. SEN åker den men jag måste bara... ha en ett tag *skämms*
Så kan det va mä gamla minnen :)
Eller hur?
ELLER HUR!?
/tant trassel

3 kommentarer:

Agnes sa...

Hejsan,
tyckte den var urhäftig! Kasta den inte då ångrar du dig! Det är ju faktiskt ett budskap plus lite humor i den. :)

Kram

Trebarnsmamman sa...

Fast om man inte är pryd är den ju rätt kul!!!!

Tant Trassel sa...

haha... trevligt att nån har lite vett iaf :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...