torsdag, augusti 30, 2012

KoftTider

Längtar ihjäl mig... efter en kofta.
Sitter och huttrar med min morronkaffe i handen.
Jag måste ha en kofta. NU!
Nu har jag letat ihjäl mig på nätet efter en kofta som är tjock, snygg och lång. Enfärgad. Inte färgglad (kors i taket)
Hittar absolut ingenting.

Har EN gång ägt en sån kofta. Köpte två när jag ändå höll på.
Dom är ute ur mitt liv sedan några år och jag har svårt att hitta en ny att älska.

Kan ni tipsa mig?
Har kollat på dom vanligaste sidorna... HM, Ellos, Gina, LaRedoute...

/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

här kanske?

http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/cardigans?tm=33&gclid=CIClyaquj7ICFYWXcAodOWoAMQ#FilterPriceLow=139&FilterPriceHigh=389&intSiteSectionId=1&intCount=36&intPagesizeCount=36&intOffset=37&intTotalNumberOfItems=72&intCategoryId=414

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...