onsdag, augusti 29, 2012

Utmanad

Sessy har utmanat mig. Vet inte om det känns som en utmaning i sig men det kan va ett bra sätt att bli lite mera personlig på och jag e ju inte den som e den lixom :)
Om mitt outande kan få nån annan att känna sig mera normal så bjuder jag gärna på det.

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

#1 Jag är paragrafryttare.
Finns det en regel som säger så och så... skriven eller oskriven, då följer man den! UTOM när jag bestämmer mig för att JAG inte behöver följa den eller den är FÖR rutten och på nåt sätt kränker mig. Jag är alltså ganska 'ordentlig' av mig.

#2 Jag har högt socialt IQ.
I den bemärkelsen att jag är mycket bra på att ta olika sorters människor, jobba med olika sorters människor, som i andras ögon är svåra att jobba med. Detta är inte det samma som att jag är psyksjuk och kan 'få alla att gilla mig för att jag är psykopat' för VILL jag inte funka med en människa då blir jag nästan lite tvätom. Blir otrevlig och tvär typ. Till tider lite bitchig tror jag.

#3 Jag dricker direkt ur mjölkpaketet.
Välkommen hem på en kaffe :)

#4 Jag vet inte vad ett lyckligt liv är.
Tror aldrig jag kommer få det som människor kallar ett lyckligt liv.
Tror nog helt enkelt inte på lycka. Kyniskt kanske men jag har tappat all tro. All tro på allt jag jag trodde att jag trodde på.

#5 Jag sover med gosedjur.
Fredrik är en mjukishund som inte har lämnat min säng på 35 år. Han finns kvar i mitt liv främst för att han passar perfekt vid halsen när man skall sova och dessutom för att jag är så van att ha honom där att jag till o med mår fysiskt illa om man har ramlat på golvet eller om jag inte vet var han är.
Vad är min diagnos?
Obs... det är inte så att jag tar med honom när jag sover borta eller så! :)

#6 Jag skriker könsord efter folk när jag kör bil.
Jag har som sagt ganska högt socialt iq men i bilen fungerar jag inte normalt. Djävulen flyger i mig och jag blir grymt ful i mun, ger fingret åt folk och kan gärna preja lite försiktigt om jag är förbannad nog... stå på bromsen å sånt. I övrigt är jag en mycket bra bilförare :) Såklart.

#7 Jag älskar köttbullesmet
men ogillar ketchup, chokladpudding och dammsugare.
Rått kött är gött. Särskild typ fläsksvål :) Jag veeeet... ni älskar mig!

8# Har du vunnit mitt hjärta har du en vän
som kommer göra allt för dig. Lite för länge. Lite för långt. Kom och utnyttja mig bara. Men du måste vinna mig först och DET är inte lätt.

Dåså. Då har man blottat sig än mera.

Nu kommer turen till nån annan. 4 stycken måste jag välja. Problemet är bara att jag inte har några på min blogglista som är särskild personliga på sina bloggar.
Och dom som är personliga har inte uppdaterat sina bloggar på evigheter *grrrr*
Om DU som läser vill försöka hitta 8 saker att lista så säg till!
Katja kanske?
Jag skulle med glädje läsa!

/tant trassel

3 kommentarer:

sessy sa...

:)

Katja sa...

ah men va fan... tack för den. Jaja.. jag skriver imorrn senast.

Tant Trassel sa...

Hahaha... men asså.. Katja jag kände att du kanske var på gränsen till att va en sån som inte skriver om sånt, så det var lixom inget måste!
Ljug ihop nåt bara :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...