måndag, augusti 06, 2012

Changes

Jo jag sa ju att jag hade satt igång med lite förändringar härhemma. Och detta är vad jag satt igång med...

Inför försäljning!
Ja, nu ska det bort. Villa Trassel. Mitt lilla drömhem måste säljas.
Jag har ingenting i finansväg som kan hjälpa mig att göra klart här så jag får bättra på så bra det går och sen hoppas att nån ser alla möjligheter som faktiskt finns med Villa Trassel.
Jag hade en massa vit skitbillig väggfärg som stått i flera år och jag bestämde mig för att ge det en chans.
Med början i köket.


Vita väggar tilltalar flera människor än kissgula tapeter gör gissar jag.


Jag hade väntat mig att jag skulle få måla MÅNGA lager innan det täckte pga den låga kvaliten på färgen men tjoo.. tre lager och det var fint som snus :)


Här är en bild från annonsen när jag köpte huset.
Golvet är borta. Nya knoppar på alla skåp, vita väggar och en del förändringar som tyvärr inte jag kan färdigställa där spisen står.


 
VIKKEN skillnad! Att jag inte gjort det innan! Älskar ju mitt kök i förväg men nu... kan jag verkligen lämna detta?

Men jo. Vi måste vidare. Jag och barnen. En annan gång i livet kommer mitt kök till mig igen. Tills dess...
Vardagsrummet skall målas nu.
/tant trassel





2 kommentarer:

Rikke sa...

Øv at der ikke er råd til at blive boende i huset :( Men som du selv skriver, så kommer der et nyt køkken på et tidspunkt.
Vil se om jeg kan gemme bloggen på min iPhone, så jeg kan følge med ;)

Held og lykke med salget min ven.

Kh
Rikke ( Karinas veninde)

Tant Trassel sa...

Hej Rikke.
Hus lige nu passer ikke ind i mit liv detsvärre. Derfor föles det så helt ok at flytte.
Jeg länges efter ro og orden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...