onsdag, maj 16, 2012

Varför smälta in?

Zion spelar fotboll efter egen önskan sen 6 månader tillbaka.
Det syns ju vem som är tränarens son och vilka föräldrar som själva bryr sig om fotboll.
Kollar man på Zion ser man att just det intresset inte finns hos nån av hans föräldrar. Och hur syns det? Jo, på kläderna och skorna.


Medan samtliga av dom andra småttingarna springer runt i 1000kr fotbollsskor och riktiga fotbollskläder med namnet Messi på ryggen, skuttar Min älskling runt i regnbågatights, bomullsblus och välanvända Spidermanskor som han fått i julklapp.
Tränarns fru som jag dock känner lite sen innan, förbarmade sig över Zion sist och hade tagit med sig två par fotbollsskor till honom. Han var ju jätteglad såklart då han just hade halkat på plan IGEN.
Men nu kändes det kanske som att det var dax att fixa shorts å sånt. Inte för att det gör nåt för jag tycker ju han är så fin så, men...
Jag började kolla runt på alla dyra fotbollskläder, suckade en massa tills jag hamnade på HMs hemsida av alla.





Bättre än såhär blir set ju inte.
Zion valde Italien tills Simon sa att dom är mesar som bara filmar på plan jämnt. Då bytte Zion till Sverige :)
Han blev SÅ lycklig för sina fotbollskläder att han jublade och sov med dom o kepsen på natten.
Nu vill mamman köpa Danmark till honom oxå.
Blev han sådär glad ska han få ett kitt till.
Då är frågan bara hur.
Jag får INTE beställa från nätet (eget beslut) och butikerna i Örebro har inte Danmark :(
Typiskt.

/tant trassel by phone

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...