måndag, maj 07, 2012

Snaaart klar!

Nu är skärmarna o korgen klar. Vert väl inte helt som jag tänkt mig, men Hwila blir nog jätteglad ändå.
Jag är inte så rutinerat när det gäller spraymålning. Det vert lite rinnigt ett ställe o färgen sitter inte så bra fast på korgen. Kan nog avhjälpas med klarlack men jag har tyvärr inte råd just nu. Får väl måla om den nån dag sen å lacka den.







Jag bytte iaf ut handtagen, la till lite fladder, bytte ut den trasiga ringklockan och köpte lite roligt dekor till korgen.
Fick fästa blommorna o musen med ståltråd.




Nu är den snart klar. Tror att jag ändå, trots den fina sadeln, måste sy ett sadelskydd. Den svarta sadeln gör det lite extra rörigt.

Skulle vilja ha fuskpäls men det blir nog inte bra efter regn :)





Va tycker ni?




Om ni nu ska va heeelt ärliga. Lite plottrig, ja! Men jag tror Hwila gillar den.

/tant trassel by phone

2 kommentarer:

Kattis sa...

Hur fin som helst!! Du har verkligen fått till den :)

sessy sa...

fantastisk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...