torsdag, maj 03, 2012

Jag TYCKTE väl...

När jag bestämde färg till ungarnas våningssäng vart det ett fasligt tjoo med att hitta just rätt färg.
Har tydligen inte hittat den jag ville ha egentligen men jag fick i målande stund för mig att jag hade sett just den färgen innan.
Och just det ...






Jag tyyyckte väl att jag kände igen den. Den finns ju i hela trappen o övre hallen. Den färgen som kom fram då jag slet ned vävtapeten.
Men jo, jag gillar ju färgen i trappan, fast jag behöver måla nån annan färg där. Halva vävtapeten sitter ju fast i limmet på väggarna.
Men ungarnas säng får bli färgen FELIX från Beckers.
Ett himla pyssel förresten att måla alla brädor/pinnar till en våningssäng. Men till nästa mammahelg står den färdigmonterad. Klar att sova i. Det bestämmer jag.

/tant trassel by phone

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...