söndag, maj 20, 2012

CityBoy

Nu har älsk flyttat från mig.
Vi har flyttat åt honom i dagarna två och pysslat i nya bostaden i lika många till.
Det var det bästa just nu.
För hans skull, 3:an o 4:ans skull, och såklart för alla dom som vill ha honom o barnen nära.

Så nu lever jag lägenhetslivet igen...deltid. Det var ett tag sen nu. Typ 5 1/2 år sen.
Börjar minnas och se fördelarna med just lägenhet. Där jag är i livet just nu så finns det nog eg inte överskott att äga ett hus.
Kommer att avlida om jag ska leva resten av mitt liv utan trädgård, men just NU, just nu behöver jag nog enkelheten i att bo i lägenhet.
Måste ändå lämna huset. Försöka sälja. Vare sig jag vill det eller ej. Jag kan inte bo i huset...jag kan inte bo nånstans själv med min inkomst. Jo kanske en etta i knarkhuset i Laxå. Får väl bli det då.
Här är iaf utsikten från mitt snyggos lägenhet. Ser ni Svampen på bild två?










/tant trassel by phone

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...