tisdag, maj 29, 2012

Trots allt

Vad ställer hon till med NU?



Trots att det känna osäkert med framtiden i huset, fick jag idag nog av den gamla plastmattan från 1971. Årstalet vet jag sådär precist eftersom det under matta och masonit låg ett snyggt lager med tidningar. Alla från 1971.
När allt var utkastat på min NYklippta mossmatta såg det ut som så...




Hade väl hoppats på ett liiiite snyggare golv därunder men jag får putsa lite på det och måla det sen.
Vet inte vad som ger färgen. Det e iaf inte mögel.
Nu finns det bara en miljard småspikar som ska dras ut innan man kan gå på hallgolvet utan att säga Aj!

/tant trassel by phone

2 kommentarer:

orcid sa...

tänk vad mycket fint man kan hitta under massa skit ;)

Tant Trassel sa...

en bärfis hittade jag oxå. över 40 år gammal. Coolt va? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...