tisdag, maj 01, 2012

Premiär

Fast att vi har haft några välfyllda dagar sen helgens början, valde vi ändå att dra med alla kidsen på årspremiären för Speedway i Sannahed.




Vi hejjar på lite olika. Zion & Simon hejjar på Indianerna som har hemmabana just i Sannahed, Hwila hejjar på den som vinner och jag har en viss ordning. Främst hejjar jag på danskarna i Indianerna, efter det danskarna i dom andra lagen och åker ingen dansk, som typ när det är VM o dom inte åker för lag utan för sig själva, så hejjar jag på Greg Hancock. Han är gift mä en gammal kompis till mig. Är inte HAN mä så hejjar jag på en svensk.
Så ser min ordning ut.
Astrid o Greta vägrar uttala sig i frågan. Dom dricker mest bara läsk :)

/tant trassel by phone

1 kommentar:

orcid sa...

tycker din hejjarordning är helt korrekt :)...fast jag byter ut danskar mot finländare....fast jag kör nog Hwilas hejjarordning också- den som vinner :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...