måndag, januari 11, 2010

Skönhet kommer... nån annan stans ifrån.

Kollade på Johannas blogg och läste hur man kunde kolla om ansiktet är symmetriskt.

Johannas son verkar va en sån som har otroligt symmetriskt ansikte.
Hon skickade en mms bild till min tel av mig som 'symmetrisk'. Såg inte klok ut haha

Man tar alltså en bild, delar den i två, spegelvänder halvorna och sätter dom mot varandra.

Men jag fotade en bild rakt framifrån och kollade själv hur jag såg ut.
Och se... näsan vert preciiist sådär stor som jag tänkte mig. Den är lixom stor innan men nu vert den bara ännu större :)


Höger sida





Vänster sida... kolla håret hahaha




På riktigt


Men annars vert jag 'ganska' symmetrisk... lite halvtgalen på ena bilden och lite läskig på den andra :)
Tanken är väl eg att båda bilderna skall se likadana ut tror jag.
Men det kan man kanske inte riktigt säga att mina gör.
Skit samma. Sålänge jag blir av med min näsa nån dag.
När jag blir 40... ja, då får d bli.

Tjing
/tant trassel




5 kommentarer:

Unknown sa...

VA?! Ska då ta bort näsan, vem ska barnen då vara lika? Låter som en dålig idé på en sådan vacker kvinna som du. Du skrev det ju själv att du såg ju helgalen ut på ena bilden :) puss

orcid sa...

hehehe andra bilden på dig ser du ut som en pjuver- busfia:)

testa själv jag ser..konstig ut tycker jag, inte symetrisk bara läskig:o

orcid sa...

apropå näsa, din är ju söt men min...näe gillar inte min näsa:(

Anonym sa...

Nåväl....du kanske är trevlig .Som kompesation menar jag.

Tant Trassel sa...

nja... inte så värst tror jag. Men på det sättet så får man bara FÅ men nära vänner :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...