torsdag, januari 21, 2010

Borra, fasa, mäta, ritsa... skratta

Jag bara giiillar ESAB så väldans mycket.
Är värkligen på rätt plats känns det som.
Har min sista praktikperiod här på ESAB i Laxå. Var ju här i sommar oxå i 8 veckor och nu skall jag va här i 14... så nu är det bara 12 kvar... knappt.
Jag njuter av att göra det jag gör och jag skrattar MINST en gång varje lunchrast... ofta så jag sätter i halsen eller nästan kissar på mig.
Ofta har man roligt åt varandra... varför är det lixom roligast? Att skratta åt andra? :)

Hoppas hoppas hoppas så att jag får ett sommarjobb här till att börja med.
GUUUD!!? HÖRDE DU DET? -han börjar bli en gammal man han Gud :)

Welll... nu ska jag till 'månadsförrådet' och leta upp en sääärskild skruv med tillhörande mutter.
Va gör ni andra för rolit då?

Kram
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

håller tummarna hårt att du ska få sommarjobb där:) då är du ett steg närmare att få jobb där sen:D

Hello sa...

Smygsurfar under ett sammanträde...!

Hoppas du får sommarjobb! Kul att ha hittat så rätt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...