onsdag, oktober 07, 2009

Kläder från Hello!

Har fått ett litet paket idag med kläder som jag beställd inför dagisfotograferingen.
-till barnen asså.

Jag har beställd och Hello har sydd efter bästa förmåga.
Hon är så otroligt duktig och lyhörd.
Här kan jag stolt presentera en 'skjorta' till Zion i brunt linne m kinakrage och fina uppvik på ärmerna som passar till byxorna som Hello sydde till Zion på Hwilas födelsedag.

Till Hwila hade hon sydd ett par 'samorajbyxor' fast lagt till lite veck :)
Och till slut en liten blus med bruna muddar.

Jag blev så gla så gla över paketet och det kommer bli ett nöje att sätta på dom kläderna... imorn!!?? Är det fotografering imorn hörrni???
Gahhhhh!
*glömt*

Lika bra att jag kommer lite senare till skolan imorn så jag hinner få lite kontroll för en gång skull :)
Pöss
/tt

2 kommentarer:

Hello sa...

Så glad jag blir att du är nöjd! Det är alltid skitläskigt att lägga beställningar på lådan! Tänk om jag tolkat dig fel! Tur att det inte verkar vara så den här gången! Jag vill se en bild sen ;)

Trebarnsmamman sa...

Wow vilka kläder!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...