måndag, oktober 05, 2009

Har handlat :)

Ingen är väl överraskad va?
Jag såg att Hello hade lagt ut sin gamla trotjänare på försäljning och jag frågade lite försiktigt vad hon skulle ha för den. Hon sa att hon kunde tänka sig tyger och ev lite pengar mellan för maskinen.
Har drömt lite om en overlock men har aldrig haft råd eller en bra ursäkt för att köpa en.
Nu hade jag dock chansen.
Packade ihop ett paket till henne med lite smått å gott härhemifrån och skickade iväg.
Tydligen vert hon jätte glad för paketet och tyckte att det räckte för mig att få maskinen :)
Så nu är två människor väldit glada hahaha.
Fast... jag känner dock att min betalning inte riktigt motsvarar maskinen, så jag får väl se vad jag kan hitta på att överraska med i framtiden :)

Skall träffa Hello vid tillfälle och försöka få till en ordentlig genomgång av maskinen. Får bli en långhelg i sthlm om jag skall lära mig den ordentlig :)

Sen är det snart dagisfotografering och Hello har sytt lite kläder till barnen som hon la på låddan idag. Skall bli jätte spännande att se hur det vert. Brukar bli fint så jag är inte orolig, närmre förväntansfull :)
Tack underbara människa för allt jobb du lägger ner på att ge mina barn unika Hello-kläder :)

KRAM
/Tant Trassel

2 kommentarer:

Hello sa...

Två nöjda människor var det!!!

Jag orkar inte blogga om kläderna nu, så du får se dem live först. :) (Hoppas jag! Om posten sköter sig!)

Kanske lika bra, förresten. Bilderna gör ju inte alltid kläderna rättvisa. Ffa som jag fotade väldigt sent i går kväll i tråkig lampbelysning. Eller i natt... Och nu ska jag sova!

orcid sa...

åh så roligt att ni kunde göra ett sådant bra byte som glädjer er båda:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...