söndag, oktober 18, 2009

Glitter, Glamour & BodaBorg

Igår var jag med fotbollstjejerna på en nästan heldags säsongsavslutning.
Vi började på Boda Borg i Karlskoga kl 14 där vi sprang runt tills kl 17 och pustade. Sen åkte jag, Rebecka och Helene hem till Mullhyttan för att duscha o göra oss i ordning inför kvällens fest med temat Galmour. Hade inga pengar men lyckades helt ok med tanke på att jag knappt äger en klänning. Men därinne längst in hittade jag en grå klänning jag fått av Johanna nångång. Den fick duga. Sen hade jag röda strumpbyxor och seeeen klippte jag sönder en gluldig blus jag hatade och fick till ett par benvärmare :)
Ett par jätte örhängen, en masse armband, bodyshimmer och en glitterhårspray och jag var fin nog att åka. DOCK förbarmade Rebecka sig över mig och lockade mitt hår så fint. (ingen bild)

Sen glada i hågen skjutsades vi till Rebeckas syrra i Örebro där vi skulle träffa de andra brudarna och förfesta lite innan vi skulle gå ut eller va d heter *ovan*

Vi han äta pizza sen vert Rebecka dålig och Helen fick ringa sin man som fick hämta hem oss hahaha.
Helt ok dock. Jag var nöjd med dagen ändå. Hade väl varit trevlit att få gå ut för en gång skulle, men skit samma :)

På bilden ser ni Helene och Rebecka... underbara flickor dom.

Sitter i världens sämsta skrivställning just nu, så jag skiter i att skriva mera ikväll.
Kram för nu
/tant trassel

1 kommentar:

orcid sa...

trist att hon blev dålig men kul å höra att du haft roligt med tjejerna:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...