fredag, oktober 02, 2009

Inte som planerad

Ikväll skulle jag ha varit på inflyttningsfest hos en 'gammal Hasselfors bekant' som jag först nu efter många års 'bearbetning' kan titulera min kompis och ja... nu har jag till å mä blivit bjuden till henne på inflyttningsfest. Inte illa pinkat va? :)

Jaja. Rolle är med sin pappa i Hälsningland så därför hade jag frågat farmor om hon kunde vara härhemma med ungarna när dom sov och evt sova över allt beroende på hur sent det skulle bli.

Tur som var tackade hon ja, men väl här och mätt i magen efter kokt fisk, äggsås och potäter fick jag veta på telefonen att festarrangören hade insjuknat mitt på dan men att hon inte hade mitt tel nr. Hon hade dessutom skrivit det på Facebook att det var inställd men det hade inte jag sett tyvärr.
Men men... så det var bara att tacka svärmor och säga hejdå.
HON var nöjd dock. Hade ju fått kvällsmat och kaffe :)

Jaja. Det vert popcorn och film med kidsen istället. Mysit d mä haha.

Nu ligger ungarna i sin säng -ja just det... dom sover ju skavfötters :) på sina kuddar medan jag kollar Idol i deras rum... det enda ställe vi har en tv.
Imorn vet jag inte riktigt va som skall hända. Jag å barnen kanske skulle ta å åka på loppis själva... kaos :)

Kram å gonatt vänner.
Pöss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...