måndag, januari 28, 2013

Möten

En av dom finaste sakerna med Instagram är att jag har hittat ganska många människor som jag verkligen gillar att 'umgås med' Än så länge har det bara blivit på Instagram men nu i helgen åkte jag upp till sthlm för att träffa vänner och för att träffa lite av alla instagrammare äntligen.
Många av dom är otroligt kreativa och drivna människor som är till stor inspiration.
Dessutom är dom, visar det sig, riktiga människor som tilltalade mig mycket.
Jag träffade bla Elin som hade gjort bilden med skägget jag fick i julklapp av tomten. Hon har en hemsida som heter  Studio Elwa. Kolla in där!
Dessutom träffade jag Maria i hennes affär Tid & Rum i Årsta.Ut över det fick jag mötas en tjej till från insta som jag har tyckt om så länge och den såkallade Koffertmannen Anders. Båda lika fina, kreativa och braiga som dom andra!

Det var sjukt läskigt men ändå så roligt att få ansikte på så många som man undrat vem dom eg är.

Dagen efter träffen gick jag till CityLoppiset på Drottninggatan. Där kan man hyra bord under dagen och sälja.
Koffertmannen skulle vara där och jag bestämde mig för att gå dit med en latte och en muffin till honom och ta en fika.
Hängde hos honom iaf en timma tror jag, pratade, assisterade när kunder undrade och sen åt vi muffin.
Anders nischer sig på kofferter och skolplancher
Titta in till honom här!

I övrigt hade jag en riktigt fin helg med gamla och nya vänner. Tycker om att vara med människor där man känner att man är önskad på riktigt. Jag har saknat det.
Köpte även min födelsedagspresent där :)
Ni får se sen.
Jag vet ju inte vad det är *lossasglömma*

/tant trassel





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...