tisdag, januari 01, 2013

Hej 2013

Inleder mitt 2013 med att försöka smälta den informationen och sedan känslorna som följer, som jag fick igår. På nyårsafton. Smack. Right at ya.
Jag har under hela bilresan från vårt nyårsfirande i sthlm till Örebro konstant haft detta i mitt huvud. En bild man helst inte vill ska finnas i mitt huvud men som på nåt sätt bara finns kvar o som verkar helst omöjlig att tänka bort.
Jag är nära att kräkas nu.
Vill bara stänga av hjärnan. Tänka fina tankar för 2013.
Men jag ser det inte. Ser inte varför det skulle bli bra när det inleds på exakt samma sätt som det värsta året i mitt liv.
Med ett väntat besked som ändå lyckas sparka bort benen under mig.
Vill va en tuffing men jag är så jävla sårbar.
Dax att se på 2012 för att förstå att det antagligen inte kan bli mycket sämre iaf.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...