torsdag, januari 03, 2013

Lätt på foten?



Detta är en lampfot från mitt barndomshem som stått på vinden i flera år och när pappa lämnade huset bad jag om att få ta den.
Jag älskar den. Har alltid gjort men jag vet inte hur jag skall göra för att få den att passa in härhemma.
Kastade ut frågan på Instagram som är fullt av kreativa människor och fick ett förslag.
En glödlampa som heter Diamond Lights.



Tror att det ingår en sockel i svart, koppar, guld eller silver och en textilsladd.
Jag tror att med lite ansträngning och lite pyssel så skulle detta plus min lampfot bli en riktig trevlig kombo.
Ni fattar att då blir det ju utan skärm å sånt. Bara lampfoten med en glödlampa.
Glödlampan är nog nåt av den finaste detaljen jag sett på ett bra tag. Den passa in vart som helst.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...