lördag, augusti 15, 2009

Tjoo...

Idag har jag en mission om man säger så.
Jag skall först å främst fokusera på att hitta snygga tyger som Helen (Hello) skall få.
Detta för att pressa priset på hennes gamla overlock maskin som hon skall sälja till mig.
Tygerna tänkte jag hitta på dagens Hasselforskalas som är ett av årets höjdpunkter här i Hasselfors.
Det blir bra musik, en massa bakluckeloppis och ett stort gäng gamla snygga bilar att titta på.

Jag skall såklart rapportera vikka fynd jag gjorde under dan. Nu skall jag klä mina små, ge hunden mat och sen skall vi snart dra ner på byn.
Nu har solen dessutom tittat fram, så...

Ha en underbar dag vänner.
DET tänker JAG ha.

-Just det... förresten. Den annonsen som Sara tipsade om på blocket där en kvinna sålde hela sin ugglesamling för 2000 kr... jag mailade ju henne å frågade om hon kunde tänka sig att sälja enstaka ugglor.
Nu har det kommit så långt att hon vill sälja hela samlingen till mig för 500 kr!!
Men 500 kr att bara köpa ugglor för. Känns det försvarbart?
Skall kolla lite på tradera om folk köper enstaka ugglor. Då kan man ju sälja iväg vissa.
Såuu låång
Puss

/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

hahaha vilket bättre pris från 2000 till 500kr:) kolla jupp om du ser nån sälja ugglor på tradera..elelr som sålts redan då ser du ju om du åtminstone kan få tillbaka dina 500kr:)

kul med loppis, avis jag blir, själv ska jag ut och måla friggebod..wo-hoo...not:/ men det blir bra när det är gjort...fast jag är så jäkla trött hela tiden...blää

Hello sa...

Du får väl sälja dem på nästa års Hasselforsdag!

Lycka till med letandet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...