torsdag, augusti 13, 2009

'Grattis på bröllopsdagen'

Ja, det var vad som mötte mig när Rolle & ungarna kom hem idag på eftermiddagen.
Rolle hade handlat tårta och jag... ja jag hade glömt allt om d 13 aug 2005.

Bra där.
Ursäktar med med att en vana måste tjatas in och det är ju bara fjärde gången dagen fira så att säga.
Tålamod!! :)




Jaja. Det är även Hwilas dopdag. Hon var bara en liten en då. Liknar dock sig själv ser jag :)



Imorn är det redovisning i skolan och kickoff för ett nytt huvudmoment som det heter.
Känner det är lite jobbigt. Går ganska fort. Hinner lixom inte lära mig dom olika huvudmomenten ordentligt. Lär mig dom så jag klarar proven, men jag är lessen över att jag inte kan lära mig det så det SITTER och att jag verkligen fattar allt.
Kommer inte fram till hur jag skall få till det.
Är verkligen inget praktexemplar av student.
Plugga hemma är nästan omöjligt för mig.
Är för trött på kvällarna för att ta in nåt öht.

Tvivlar starkt på att jag nånsin kommer bli nåt inom det jag utbildar mig till.

Krasst

/tt

5 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Grattis! Hade glömt att ni också körde dubbelt (bröllop och dop), sorry! Själva har vi vår dubbelfirning den 20:de :)

Karina sa...

vi har DESSUTOM dubbelt bröllop eftersom vi vigde oss på rådhuset i sthlm i april samma år innan jag födde Hwila.
Mycket att komma ihåg :)

orcid sa...

hahaha ja du vi glömmer vi med, på vår 3 åriga bröllopsdag var vi i Kramfors och halva dagen gick tills N plötsligt kom på det:) jag var tvungen att checka kalendern och jo men det var bröllopsdagsdatum:D

Grattis!!:)

orcid sa...

måste fråga ang skolan, får ni ingen studieteknikhjälp??? N fick det när han gick sin KY utbildning.

när du studerar skriver du ner stödpunkter? att skriva kan ge mer, lättare att komma ihåg... jag tycker i varjefall att du är superduktig!

kram

Trebarnsmamman sa...

Jo, men rådhusbröllopet det minns jag :) Det var att ni gjorde dubbelt sedan som jag hade glömt bort!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...