torsdag, augusti 13, 2009

hemmadag

Bestämde mig ändå för att va hemma idag.
Behövde fixa med ett å annat.
Var å hämta lite kläder till barnen hos en kompis i Hasselfors. Slängde ihop en liten kaka så det vert dessutom en kopp kaffe och lite nybakad.

Sen mååååste jag ta tag i detta med tygstycket som skall dölja en ful vägg men som vert för kort och allt när jag väl hade sytt klart. Kan ju säga att hantera ett tygstycke på 300x250 cm och dessutom få till en strykning av detta är ett sannt h**te.
Men nu kan det inte se ut såhär längre. Kommer inte vidare när det hänger där ofärdigt.
Nu har jag mätt hela väggen (gammalt hus... inget stämmer) och snart skall jag sätta mig å rita lite på tyget å sen försöka sy. Då hoppas vi på att det blir rätt denne gång.

Till kvällen har jag köpt in till hemgjord pizza. Skall bli jätte gott :)

Puss för nu med lite kort från en hund/katt promenad.

/tant trassel






Väl hemma krascha båda i köket. Myspys



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...