onsdag, augusti 05, 2009

Goa vänner


Sånna har jag hittat i Karlskoga.
Orcid som brukar titta in här då å då och hennes gubbe N skall bygga om nerfarten till garaget och ringde och frågade om vi ville ha kalkstenen som bildar deras nedfart idag. JA! Var får man gratis kalksten nånstans idag?
Rolle har åkt 70 11 gånger fram å tillbax. (tunga stenar!!)
Sista jag var mä borta hos dom hittade jag några trädgårdsmöbler ditslängda.
N sa att dom var påväg till tippen... jag sa Nej det är dom inte. Och då tog vi mä dom hem.
Dom hade dessutom just köpit ny gräsklippare och avundsjuk sa Rolle att well.. .tur för er att ni har två klippare. Vi har INGEN som funkar.
WIPS... då låg klipparen på vårat släp som tack för kläder som jag haft med till Orcid några gånger :) Så nu har Rolle klippt lite av våran 'gräsmatta' för första gången i år :)
TACK söta K & N för alla fina saker ni ger oss... utöver er tid.

KRAM
/tant trassel





Bild på dom första omgångarna med stenar, klippare och fint uppställd stol! Bord & ytterligare en stol står intill huset.




Så ser det ut nu. Rolle har hämtat lite mera och det kanske e tre omgångar kvar att köra.
Får se om vi hinner innan grävskopan tar bort det.

5 kommentarer:

orcid sa...

vassegoooo Vi är så glad att det kommer till användning..det är väl bra start inför klimatpilotgrejen:D *tummen upp*

kram!!!

Hello sa...

Oh, det var allt tur att du räddade de fina stolarna *bannar orcid ;)*

Stenen ser ju jättefin ut! Vad ska det bli?

Unknown sa...

Klart du har fina vänner. Du är en fin vän, vilket gör att du drar åt dig sådana :)
Puss

orcid sa...

petra: håller med dig, jag känner mig faktiskt än bättre människa sen jag lärt känna Karina, och jag verkligen menar det.Hon gör mig så glad:)

Karina sa...

hahaha. ja ni är fina ni :)
pussar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...