fredag, augusti 21, 2009

Kommer knappt ihåg

Nej så är det. Minns knappt vad jag hållit på med sen länge.
Jag har varit trött iaf.
Känns som man borde starta från noll här på bloggen... för denne omgång asså.
Från idag.
Idag åkte min kärra vän Mia vidare mot sin nya bostad i Uppsala.
Det var länge sen hon hälsade på mig sist och det var som vanligt avslappnande och mysit att ha henne här.
Mia känner sig väldit avslappnad i vårat hem med min familj, vilket betyder jätte mycket för mig. Önskar att alla kände så.
Mia har inga egna barn men ungarna älskar henne och hon älskar dom. Så dom bli nog lika glada som jag när hon kommer :)



Sagostund. Zion smygtittar på sidan efter... undrar vad som händer med elefanten sen!!


Har jobbat nu på kvällen. Nu är jag sådär lagom trött. Skall nog ta en dusch å sen såva.
Natten på er
Kram
Tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...