tisdag, december 27, 2011

När man minst anar!

Ett litet grönt paket damp ned i min fina brevlåda några dagar innan jul.
Funderade på va 17 jag NU hade beställt på fyllan *skämt*
I paketet låg detta.
Kände igen prinsesstårtan och behövde inte tänka länge innan jag kom fram till vem paketet var ifrån.
Maja är en av mina trogna bloggläsare som jag aldrig har träffat men som har hängt med ett bra tag nu tror jag.
Hon iaf har visat upp dina alster på sin egen blogg några ggr och jag har väl tyckt att en sån prinsesstårta skulle va fint att ha som nåldyna. Har ingen nämligen!
Detta var dock ett bra tag sen och jag hade släppt det. Men det hade inte Maja :)
Tur för mig.
Nu är den fulltstoppat med nålar och jag känner mig super nöjd och SUPER bortskämt!
TACK!
Kram
/Tant Trassel

1 kommentar:

maja sa...

så bra att den kom fram :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...