söndag, juni 05, 2011

Tant?

Morron pössar... kl är 06:21... har varit vaken sen 10 i 4.
Dom sista... kanske 4 veckorna har jag vaknat JÄTTE tidit på morron.
Skall jag jobba dag brukar jag gå upp kl 04:20 ungefär. 
Ibland vaknar jag innan klockan.
På andra vardagar/helger är jag vanligt vist vaken innan kl är 6.
Idag vaknade jag som sagt 10 i 4, kollar om jag har fått nåt trevligt sms, ligger en stund... försöker somna om. Det slutar med att jag kollar typ Facebook på mobilen och sen är det lika bra att gå upp.
Man kan göra roliga saker på morron. Blogga om sånt man inte vill att alla ska läsa, blogga på den här bloggen och såklart dricka kaffe.

Fattar inte va som är fel...
Jag kan lixom inte somna om.
Jag har väl antagligen för mycket i mitt huvud.
Fast... jag mår ganska bra av att vakna tidit. Jag har alltid varit en sån som vaknar sent... nu är jag den andra människan.
Fast... hela mitt liv, min person, min kropp, mitt system och mitt huvud har ju förändrats, så varför inte detta.

Hade varit trevligt med nåns sällskap dock.
Kram
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...