söndag, juni 26, 2011

Bara för att...

jag har ett sånt OTROLIGT spännande liv skall jag berätta för er att jag hade en jätte trevlig nykter midsommar afton med mina vänner och mina barn och deras barn.
Vi började firandet i Hasselfors där vi hoppade runt stången (jag brukar i förväg vägra dansa runt stången men ändå så hamnar man där varääända år iaf. Dåliga-Mamma-Samvetet tror jag det kallas.... faaast... lite kul är det ändå) 
Efter firandet i Hasselfors åkte vi till Simon i 'Tattartorp' en bit utanför samhället.
Vi hade en jätte trevlig kväll och Simon å jag höll den nyktra linjen då det fanns en massa barn... och nån var ju tvingad att köra hem alla sen :)

Men ungarna var harmoniska och glada heeeela långa dagen, ugglade runt till kl 23 ungefär då dom sedan kraschade i olika sängar.
Tre timmar senare stoppade vi in våra lintottar i bilen och åkte hem till Laxå.
Är så gla för dom förlorade själarna vi umgås med. Alla har vi saker att kämpa med men eftersom nästa alla sitter i samma båt på ett till tider stormigt hav så är det så underbart att man inte behöver förklara sig hela tiden. Man FÅR bli förbannad, ledsen, tyst eller förälska sig utan att nån gör ett stort nummer ut av det. Dessutom vet alla att vi kan lita på varan!

Sånt är bra å ha ska jag säga!
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...