söndag, juni 05, 2011

Tänkte bara...

känns kanske lite fånigt att säga det, men...
Tack för att ni läser...
Känns så skönt att veta att man inte jämnt 'pratar till en dörr'.
Klart att jag bloggar för min egen skull litegranna men jag kan inte sluta förvånas över att nån orkar glo på kort på mina ungar, höra om min intetsägande dag eller glo på loppisfynd.
Men jag tycker det är underbart att ni finns och läser :)

Ibland berättar människor i min närhet att dom läser min blogg... människor som jag inte riktigt hade väntat mig.
Blir lite extra glad då :)
Sen gläds jag även lite extra över människor som inte vill erkänna att dom läser. Det är ok... faktiskt. Bloggen är för er mä. Jag skriver även med tanke på er.
Meeeen... mest för mig själv... och mamma förstås :)

Kysser mor! Jeg elsker dig!
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

<3

Linda Hansson sa...

Hej. Heter Linda och snubblade in här efter att jag googlat efter bilder på svullnad efter bukplastik.
Genomgick en den 17 maj och den enda jag hittat med lika mkt svullnad som jag, är faktiskt du.

Har blivit tappad på lite vätska men tyvärr var där inte så mkt utan det mesta sitter i vävnaden och det är svårt att tro att magen någonsin ska kunna bli platt. Så nu efterlyser jag nya bilder på din mage... samt uppdatering hur det har gått :-)
Tack för en underhållande blogg
Mvh
Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...