söndag, mars 03, 2013

Ni som frågar

Ni som frågar efter Sergels Torg Planschen...
Jag är ledsen men av dom 10 planscherna jag köpte har jag gett bort 5, såld två, bytt till mig saker för två och sparat en själv.
Nu är dom slut. Dom är HELT slut alltså.
Jag har iaf inga kvar.
Hoppas ni nångång lyckas hitta nån som vill sälja sin plansch till er.

En sak som jag har bytt till mig för en plansch, är rabatt hos Retrorummet.
Retrorummet är en mycket stilig polack som äger ett stiligt showroom i Björkhagen med sjukt mycket stiliga prylar och dessutom har han en stilig hemsida :)

Jag har sedan ett tag kärat ned mig i ett litet skåp hos honom.
Gissningsvist är det ett barskåp.
Endast 100 cm högt, 80 brett.
Jag kommer behöva förvaring som inte är för stort, när jag hamnar i lägenhet och tanken på att få balla ur fullständigt och inreda detta barskåp med belysning, speglar, tapeter och hela paketet, gör mig alldeles gråtfärdig.
Så nu har jag bestämt mig för att RR skall få paxa skåpet åt mig.
BARskylten är tyvärr inte till salu så nu är jag även på jakt efter något liknande att hänga ovanför skåpet... nånting med belysning iaf. En bokstav kanske...
Hjärnan går på högvarv :)

Säg till om ni har balla ideer eller tips om vart nån säljer belysning/bokstäver m belysning i. Kollar tradera och blocket med jämna mellanrum. Det som finns ute nu är lite för dyrt.

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...