måndag, mars 25, 2013

Krokar

Har börjat lägga ut lite krokar där jag kommer fram. Längtar efter ett lantställe. Ett tyst ställe i ensamhet där man kan pyssla runt och inreda med på-torpet-saker.
Inget att äga utan att låna eller hyra BILLIGT!
Helst ganska nära Örebro då ju tanken är att vi ska bo där sen.
Idag fick jag kort på mailen från en man på industrin där jag jobbat en del. Hans morbrors torp står oanvänt sedan typ 20 år.
Ett fantastiskt gulligt litet torp vad jag kan se av bilden!
Lagom nära Örebro.
Faaaan jag är såååå otålig!
Jag ska antagligen få svar i veckan men gahhhh...det e ju 7!!!! dagar på en vecka! 7!!
Tänk om han säger ja, men vill ha för mycket betalt?!
Inte planera för mycket nu Karina! Inte drömma! Inte hoppas!
Gahhhh :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...