måndag, mars 25, 2013

Mitt i prick!

Jag har länge funderat över vikken uggletatuering jag ska ha. Har en förlaga som jag är mycket förtjust i men det känns ändå inte klockrent.
Dessutom så känns old school-ugglan lite uttjatat hur snygga dom än är.
Men idag såg jag den!
En instagramkompis la upp denna uggla i sitt flöde idag och jag föll direkt!
Inte alls vad jag hade tänkt mig men jag känner mig helt övertygad!
Hon har ritat den och jag blir garanterad den första att ha just den på min arm!
Hon blev glad och jag mä :)
Nu har jag kollat m min tatuerare och det kommer nog ta iaf tre timmar. Mååånga streck att dra. Men han är bra på linjer så jag känner mig trygg :)

Är glad att äntligen ha hittat rätt!
Visst är hon duktig "Retroaktiv"?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...